Keresés ebben a blogban

Translate

2013. február 8., péntek

Putyin-Orbán találkozó

Ne nézz engem pávának, mert ráfaragsz!
A Külügyminisztérium neve elhallgatását kérő tisztviselője szerkesztőségünk rendelkezére bocsátotta a magyar miniszterelnök és Putyin orosz elnök napokban lezajlott találkozójáról készült kétezer-háromszáz oldalas jegyzőkönyv szerkesztett változatát.

A jegyzőkönyv alapján pályázatot írnak ki egy monumentális mozi forgatókönyvének megírására. A film rendezésével Andy Vajnát bízzák meg, aki megtisztelőnek nevezte a felkérést, és komoly kihívásnak tekinti, hogy eme történelmi eseményt a lehető leghitelesebb eszközökkel tárja a magyar nemzet és a világ közvéleménye elé. 

A jegyzőkönyvből kivonatot készítettünk, és az eredeti példányt köszönettel visszaszolgáltattuk a minisztérium tisztviselőjének, aki természetesen ragaszkodik a pozíciójához. Ezt maximálisan toleráljuk, és ezúton ismételten hálánkat fejezzük ki.

A Putyin-Orbán találkozó jegyzőkönyvének kivonata
(Rövidítések a szövegben: P= Putyin orosz elnök, V= orbán viktor, a magyarok vezetője)

P: Isten hozott, drága, magyar testvérem!
V: Fogadj' Isten, nagy testvér!
P: Akkor talán térjünk a tárgyra. Van-e valami jó híred a paksi atomerőmű bővítéséről? Nekünk adod-e a megbízást!
V: Amit mondtam, megmondtam. A munka a tiéd, nagy testvér!
P: Nem tiltakozik az ellenzéked?
V: Az ellenzékkel nem lesz gond. Kétharmadom van a parlamentben, ők nem sok vizet zavarnak.
P: Nem hőzöngenek a környezetvédők?
V: Dehogy, őket már rég megvettem kilóra!
P: Aztán mit szól ehhez a néped?
V: Hát, velük van egy kis gond... Ők még nem tudnak róla. Tudod, nagy testvér, nálunk annyira nehézkesen megy az egyeztetés! Nyolc millió levelet kell megírnom, aláírnom, és kipostáznom, hogy konzultáljak a zemberekkel. De rajta vagyok, nekem elhiheted, ha mondom!
P: Nos, a teremszolga elkísér a kijárathoz. A pávatánchoz már öreg vagyok, és ma már voltam templomban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése