Keresés ebben a blogban

Translate

2012. augusztus 8., szerda

Nemzeti paranoia

Ismét rádöbbentem egy fájdalmas tényre: pártunk és kormányunk olyan tökélyre fejlesztette az ország kettészakítását, hogy már az Olimpia is martalékául esett. 

Hogy miért?

Amint nézegettem az elmúlt versenyek magyar éremtáblázatait, azon kaptam magam, hogy azért drukkolok, hogy lehetőleg ne szerezzen a magyar küldöttség annyi érmet, mint Pekingben, négy évvel ezelőtt. 

A 2008-as játékok idején szabadságon voltam, és rám nem jellemző módon figyelemmel kísértem a honi sportolók szinte minden küzdelmét. Soha nem felejtem el, hogy a kenu egyes 1000 méteres döntőjében Vajda Attila győzelmét megkönnyeztem, és a kosaras lányok minden egyes meccsét komoly izgalommal néztem végig. 

Eszembe sem jutott, hogy az akkor regnáló kormány javára írjam a sikereket, most pedig előre hallom, hogyan fogja tömjénezni magát orbán társulata abban az esetben, ha megdöntjük a 4 évvel ezelőtti eredményeket. 

Azért ez elég riasztó felismerés, nem úgy látod?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése