Keresés ebben a blogban

Translate

2011. augusztus 4., csütörtök

Visszatérés a munka világába

- Tűzoltóság! Jónapot! 
- Gyűjjenek,mert ég a házam! 
- Nyugodjon meg, pánikra semmi ok........... kicsit ugyan várni kell, mert a kolléga a reumája miatt nem tud lecsúszni a csövön, lépcsőfordulóban meg dugó van, mert a járókeretes Jani rohanás közben elsett, a két helyettese meg nem tudja átlépni, mert nem tudják emelni a lábukat. Valakit meg még kell keríteni aki vezeti a tűzoltóautót, mert a sofőrünk olyan őreg, hogy nem azért kell a sziréna, mert siet, hanem mert nem lát. Legalább félre tudjanak ugrani előle, ha eltévesztené az irányt. Mint a múltkor, amikor elütött azt a vén rendőrjárőrt aki üldözött egy zsebtolvajt, de a saját lábába elesett. Volt ám aztán hacacáré,eljött a helyszínelő volt vagy 75 éves, az meg nem tudott lehajolni körberajzolni az embert, mert nem hajlott a dereka... mi hogy még mindíg ég a tűz? ...ne idegeskedjen most emellik fel a tartalék sofőrt az autóba, erről jut eszembe, ha nem érne ki fél óra múlva szóljon ide, mert kicsit szenilis már az öreg, félúton el szokta felejteni a címet, oszt akkor lesz ám "hamu és gyééémáánt", tényleg mondtam már, hogy a hívását rögzítjük? Mert kissé én is feledékeny vagyok, a 8 éves dédunokám is múltkor mondja, hogy öreg nem húztad fel a slicced WC után. Nem is mondtam neki, hogy nagyobb baj, hogy az alsógatyám elfelejtettem letolni.... Na mégegyszer a címet mondja, mert leírtam, de az olvasószemüvegemet is elfelejtettem elhozni oszt nem látom meg... Gyerekek segítsen valaki fölmászni a Bélának, hát nem látjátok hogy visszahúzza a légzőkészüléke... tessék? nem, nem a céges, a sajátja, ahhoz kell, hogy be tudjon szállni a fülkébe... MI? Ég? istenem ég, hát maga van ott vigyen egy vödör vizet, csak van otthon, mindjárt mennek, csak dugó van a kereszteződésben, mert a két vén trottyos fehéröves fehérbotos rendőr forgalmat irányít a kereszteződésben, oszt úgy remeg már a kezük, hogy a rosseb se tudja, hogy állj, vagy előttem kis ívben kanyarodj! De hát olyan rutinosak, addig nem lehet...mi, hogy leégett? hát szép mondhatom, előbb is mondhatta volna, akkor nincs ez a nagy rohangálás, más dolgunk is van ám mint fölöslegesen rohangálni, még van egy műszaki mentésünk, az öreg kmb-s felment a svédek padlására, oszt lefelé belesett a létra fogai közé, de úgy is kell neki nem? 80 évesen menne be irodára nyugdíjig, nem kint bohóckodni a területen, mikor ott vannak fiatalok 40 év járőr tapasztalattal pár év és betanulnának...mi, hogy be fog perelni, mert leégett a háza? Akkor pereltél vóna vazze, amikor felemelték a nyugdíkorhatárunkat 92 évre, akkor amikor röhögtél a markodba, hogy úgy kell nekik, most söpörd a hamut vazzeg különben is így beszélni egy öreg emberrel...huligán... micsoda emberek vannak!
 
Karcsi bátyám, le kéne váltania... ki kéne cserélni a pelenkámat.......
 
Ma kaptam emailben. Kár, hogy nem is olyan vicces!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése